завантаження (1)ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» 5 серпня за результатами тендеру уклав угод з львівським управлінням ПАТ «Електро» власниками основних пакетів акцій ПАТ «Електро» є  представники Закарпаття, Львова та Тернополя, на ремонт трансформатора вартістю 37,85 млн грн. Про це повідомляється в системі «Прозорро».

Замовлено капітальний ремонт автотрансформатора типу АТДЦТН-125000/330/110-77У1, зав.№128035 із заміною обмоток ЗО, НН та РО фази «А». Роботи мають виконати впродовж 120 днів, за які трансформатор мають демонтувати і відвезти на виробничу площадку виконавця, а потім доставити назад на РАЕС.

Ремонт коштуватиме $10 тис у перерахунку на МегаВольтАмпери – це на чверть дорожче від нового трансформатора від українського виробника. Наприклад, весною «Укренерго» на тендері замовило заводу «Запоріжтрансформатор» автотрансформатори більшої потужності АТДЦТН-250000/330/150-У1 по $7,3 тис за МВА.

Разом з тим «Запоріжтрансформатор» у грудні 2015 року виграв тендер на ремонт автотрансформатору АТДЦТН-250000/330/150-У1 з розрахунку $10 тис за МВА.

У тендері Ровенської АЕС також брало участь ТОВ «Український Центр Енергоремонт», яке пропонувало виконати ремонт за 26,00 млн грн. Однак атомники відхилили дешевшу на 20% пропозицію через недовіру до можливостей фірми виконати роботи взагалі.

Наприклад, фірма вказала, що не має вантажо-підіймальних машин та механізмів для проведення робіт на майданчику Рівненської АЕС. При цьому фірма у заявці вказала, що буде виконувати роботи власними силами, без залучення субпідрядників, що на думку замовника унеможливлює демонтаж трансформатора на АЕС. Також «Український Центр Енергоремонт» вказав, що його лабораторія атестована для проведення випробувань підвищеною напругою промислової частоти тільки до 60кВ. Тоді як для випробування трансформатора атомників потрібно прикладання випробувальної короткочасної напруги до 460 кВ.

Також завод-виробник  «Запоріжтрансформатор» повідомив про відсутність звернень від ТОВ «Український Центр Енергоремонт» на рахунок погодження та передачі ремонтної документації. А сама фірма на підтвердження досвіду надала інформацію, що раніше займалась ремонтом тягових трансформатори потужністю до 31,5 МВА для об’єктів залізної дороги з класом напруги до 110 кВ. Проте досвіду виконання ремонту трансформаторного обладнання на клас напруги 330 кВ у підприємства немає.

Власниками основних пакетів акцій ПАТ «Електро» є  представники Закарпаття, Львова та Тернополя. 12% товариства належить ТОВ «Електро-Закарпаття», де засновниками є Михайло Костак, відомий як директор Закарпатського управління компанії та Дмитро Славич. 16% контролюють львів’яни Ярослав Тринцолин, генеральний директор компанії та Олексій Михайлович. 15% – ТОВ «Електромодерн», власники – Володимир Дмитраш, голова Тернопільського управління «Електро», Петро Дмитраш, Олексій Овод, та Олександр Прокопів, усі з Тернополя.

Єдиним допущеним до участі конкурентом на торгах РАЕС було запорізьке ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Електроіндустрія» Сергія Тюркеджи.

Джерело: realno.te.ua

Розкажи друзям
  • gplus
  • pinterest

Якщо Ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть комбінацію клавіш Ctrl+Enter