1473661088--ustanovi-gospodarka--теплокомуненергоТернопільські комунальні підприємства не можуть йти у ногу з часом. У цьому переконують тернополяни.

Одне з найбільших КП міста «Тернопільміськтеплокомуненерго» мало інформує споживачів про свою діяльність, а головне – про послуги, яке воно надає, та тарифи.

Значна частина міських КП мають власні інформаційні ресурси, де можна не тільки ознайомитися з необхідною інформацією, а й подати показники лічильників. Запровадити аналогічну практику рекомендують і тепловикам.

– Коли у КП “Тернопільміськтеплокомуненерго” з’явиться власний сайт, на якому будуть розміщені новини, оголошення про ремонтні роботи, інтерактивний розділ для звернень тернополян з відповідною технічною підтримкою, а також із можливістю подавати показники? – звертається до керівництва міста тернополянин Тарас. –  Як не як, ми живемо в епоху інтернету, а дане підприємство не має адекватного зв’язку з клієнтами, бо телефоном додзвонитись тяжко. Вони часто не працюють або оператори (чи диспетчери) просто не піднімають трубку у робочий час.

Тернополянин зазначає, що, при таких тарифах, не забезпечувати належної послуги – це абсурд.

Очевидно, у міській раді таке зауваження вважають слушним, тому що керівництву КП все ж рекомендували розробити сайт.

– Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, рекомендовано керівництву зазначеного підприємства створити офіційний сайт, для надання відповідної інформації споживачам про діяльність підприємства та можливості подачі показників за використану гарячу воду, – йдеться у повідомленні міської ради.

До слова, можливість подання показників лічильників на власних сайтах мають КП «Тернопільводоканал» та ДП «Тернопільміськгаз».

Джерело: business-companion.te.ua

Розкажи друзям
  • gplus
  • pinterest

Якщо Ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть комбінацію клавіш Ctrl+Enter