20160912-04Поточний ремонт покрівель у вісімнадцяти будинках, що обслуговуються підприємством ПП «Люкс» заплановано здійснити цьогоріч. Про це повідомила заступник директора Катерина Садівник, підприємством.  

Найчастіше скарги від мешканців надходять у час танення снігу або після сильних злив. Всі такі звернення розглядаються  по мірі їхнього надходження і формуються у списки почерговості виконання робіт. Також цілісність покрівлі, буває, пошкоджують самі люди — розпиваючи алкогольні напої, залишають там сміття, яке потім потрапляє у водостічні мережі та блокує їхню роботу.

«Для того, щоб з’ясувати в якому стані перебуває покрівля, підприємство здійснює сезонні (осінній та весняний ) огляди. Крім цього, підставою для проведення обстеження покрівлі може стати звернення мешканця того чи іншого будинку. У такому випадку обстеження проводять спільно із представником квартири, від якої надійшла скарга на протікання, згодом його попереджають про початок здійснення ремонтних робіт і мешканець при бажанні може слідкувати за роботою працівників. По завершенню робіт, мешканцю, який звертався, пропонують підписати акти виконаних робіт. Дехто підписує відразу, хтось відтерміновує підписання до першого дощу, після чого підписує акт», – розповідає Катерина Садівник.

Комунальники просять тернополян терміново повідомляти про присутність сторонніх осіб на даху представникам правоохоронних органів. У цілях запобігання нещасним випадкам та руйнуванню покрівель просять також повідомляти про незачинені горища у керуючі компанії.

Джерело: vision.ternopil.ua

Розкажи друзям
  • gplus
  • pinterest

Якщо Ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть комбінацію клавіш Ctrl+Enter