2723_bНещодавно жителька нашого міста написала скаргу на відмінність між вказаними і фактичними цінами в супермаркетах у спільноті “Від Тарнополя до Тернополя”:

“Недавно тут писали про обман в сільпо. Сьогодні була в Фуршеті. Та сама історія. Печення пише 14.72 на касі вибило 15.64, Twix 9 з копійками (фото не встигла зробити), а на чекові стало 10.65. Касирка сказала що вона не в курсі і нічого не знає, може лише зробити повернення.

Адміністратора кликати не мала часу вона, та і я не мала часу чекати.

Всі магазини зараз брешуть, невже закон ніхто не дотримується? За це ж є штрафи. Як поступати у даному випадку?”

Тернополянка також додає фотографію з чеком та цінником на купленому нею печиві.

JD7sOjx-tCw

Судячи з самої скарги та коментарів, тернополяни не вперше зіткнулися з подібним випадком. Жителі міста зазначають, що покупці повинні пам’ятати про належні їм права споживачів – перш за все про право купити товар за вказаною ціною та право на звернення спершу до адміністрації магазину, а потім – до поліції в разі різниці між вказаною і фактичною ціною товару на користь магазину.

Розкажи друзям
  • gplus
  • pinterest

Якщо Ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть комбінацію клавіш Ctrl+Enter