dytsadok-756x437Попри те, що держава гарантує безкоштовну освіту, щороку зростає кількість тернополян, які воліють віддавати дітей у приватні освітні заклади, в тому числі й дошкільні, повідомляє Місцевий час.

Коли перед батьками постає вибір, у який дитсадок відправити свою малечу, одне із перших питань на яке намагаються віднайти відповідь дорослі – які ж переваги матиме виховання дитини у платному закладі? Допомогти читачам розібратися у відмінності приватних та державних закладів дошкільної освіти спробувала студентка педуніверситету Валентина Кузь.

Центрів дошкільного розвитку (своєрідна альтернатива дитсадкам) у Тернополі налічується близько десятка. Тут дитина разом із батьками може опановувати кілька курсів на вибір: від образотворчого мистецтва до технічного конструювання.

Такі заклади мають в “арсеналі” багато послуг: від догляду за дитиною погодинно до проведення загальних і персональних занять. Основне для батьків — визначитися, що підійде їхньому малюкові і на яку суму для цього доведеться розкошелитися. За бажанням можна навіть укласти договір, де прописують правила поведінки вчителів, няньок, опікунів із дитиною, особливості раціону тощо.

Співзасновниця одного з тернопільських центрів дошкільного розвитку Христина Диган розповідає, що заняття в їхньому закладі в однаковій кількості відвідують і дівчатка, і хлопчики.

“Це надзвичайно гарний показник, адже діти змалечку перебувають у повноцінному соціумі з людьми різної статі й інтересів, — зауважує пані Христина. — Ми пропонуємо заняття для дітей різних вікових категорій, для найменших, наприклад, такі уроки відбуваються за системою «разом із мамою» і спрямовані на взаємодію з навколишнім середовищем, розвиток сенсорики, моторики і творчих здібностей малюка. Для старших, віком від 3 років, передбачено комплексні курси. Це поєднання англійської мови, образотворчого мистецтва й елементів музики. Також можна пройти курс підготовки до школи”.

Чи не всі центри працюють за схожою системою, різниця між ними полягає за звичай лише в напрямах основних курсів: образотворче мистецтво, вивчення мов, спорт чи станція юних техніків.

“Діти, котрі приходять до школи із клубів і центрів дошкільної підготовки, показують кращі результати в розумовій активності, а також у комунікації з іншими, — зауважує вчитель Тернопільської спеціалізованої школи №7 Віта Кузь. — Вони більш пристосовані до переходу із садка до школи, не бояться проявляти себе з перших днів самостійного перебування в навчальному закладі”.

Розкажи друзям
  • gplus
  • pinterest

Якщо Ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть комбінацію клавіш Ctrl+Enter